poniedziałek, 12 września 2016

Akcja pierwsza paka dla kociaka-Whiskas :) do odebrania paczuszka dla kotka :)

Dziś szybki, dla odmiany niewłosowy post skierowany do wszystkich osób, które mają obecnie kotka w wieku poniżej 6-ciu miesięcy.



Whiskas przygotował fajną akcję promocyjną- każdy właściciel takiego (mającego poniżej 6-ciu miesięcy) kotka, który wypełni krótki formularz znajdujący się na stronie: https://www.pierwsza-paka.pl otrzyma prezent w postaci zestawu karm. 





Co zawiera ta paczuszka?






Oprócz różnych suchych i mokrych przysmaków otrzymujemy również krótki poradnik dotyczący sposobu karmienia kotka w danym wieku.

Ja, a raczej mój koteł otrzymał dziś taką paczuszkę :) zajada ze smakiem, więc oboje jesteśmy zadowoleni :)



 



Zachęcam Was gorąco, bardzo miła i przyjemna akcja, wystarczy poświęcić parę minutek, posiadać zdjęcie kotka i pamiętać w którym miesiąc przyszedł na świat, poczekać 14 dni roboczych i już jest-taka fajna paczuszka:







Pozdrawiam Was serdecznie wszyscy kociarze i nie tylko,
Karolina

27 komentarzy:

  1. Love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze takie akcje powstają. Ja czekam na taką tylko dla psiaków, bo na ostatnią z pedigree się zapomniałąm zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie! zapomniałam napisać, że pedigree też organizuje takie akcje! :)

      Usuń
  3. Świetna akcja! Kiedyś o niej słyszałam. Już wypełniłam formularz :)
    Pozdrawim i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, teraz odrobina cierpliwości i już :) mała rzecz, a cieszy :)
      pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. Fajna akcja :) A kociak słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kot ucieszony - to najważniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kitka miałaby wiele radości z takiej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, a w jakim wieku jest Twoja Kitka? może jeszcze się łapie w przedziale?
      chyba, że to dorosły już kotek :)

      Usuń
  7. Słyszałam o tej akcji ale nie mam kociaka w domu, więc nie skorzystałam z niej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Uwielbiam kociaki, ale teraz jestem w Ameryce a tu tego rozdania raczej nie ma więc nie skorzystam.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smaczna akcja dla kotków. Twój jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D mojemu kotkowi bardzo przypadła do gustu :D dziękuję :)

      Usuń
  10. Świetna akcja! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja jest świetna :)
    Moje kotki uwielbiają tą karme :)
    Obserwuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś była taka akcja z Pedigree i zamawiałam dla swojego psiaka. Super sprawa :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka paczucha ! Chyba jutro pójdę zrobić fotki kotkom u Babci ;) i może jeszcze się załapię!

    OdpowiedzUsuń